september 10, 2020

Het zoekmachine optimalisatie proces van een toonaangevend SEO-bureau in Den Haag en Amsterdam – van begin tot eind

Door admin

De SEO-campagne opzetten

Wanneer we een nieuwe SEO-klant verwelkomen in de Search Clicks-familie, doen we dit door te beginnen met een proces dat we de ‘campagne-opzet’ noemen. In de fase van het opzetten van de campagne worden onze klanten gecontacteerd om een ​​vergadering te plannen in ons kantoor of via een Zoom-videoconferentie. In deze bijeenkomst laten we onze klanten kennismaken met de fijne kneepjes van het werkgebied van organische zoekmachineoptimalisatie (die we voorafgaand aan deze eerste ontmoeting hebben gecreëerd). We gebruiken deze bijeenkomst ook om ons begrip van uw bedrijf te versterken, aangezien we een SEO-bureau in Amsterdam zijn en we niet zo bekend zijn met uw merk en activiteiten als u, de bedrijfseigenaar, bent. Tijdens deze bijeenkomst vergroten we ook ons ​​begrip van uw markt en concurrenten, analyseren we statistieken van eerder voltooide marketingcampagnes, bespreken we uw doelgroep, bepalen we de technische mogelijkheden en beperkingen van uw websiteontwerp en configureren we de machtigingen voor toegang tot noodzakelijk SEO-onderhoud. platforms (Google Analytics, Google Search Console, Google My Business, WordPress, etc.).

De technische audit

We besteden de eerste 3-5 weken van onze SEO-campagnes grondig aan het onderzoeken van de bestaande infrastructuur die ons door de klant wordt geleverd. Dit is een intensieve audit en wordt doorgaans gekwantificeerd door meer dan 40 pagina’s gedocumenteerde bevindingen die we in de komende weken van samenwerking met onze SEO-klanten zullen implementeren. De audit is onderverdeeld in:

De technische website-audit – Dit rapport behandelt SEO-overwegingen op locatie. Als onderdeel van de technische SEO-audit van de website controleren we meer dan 45 individuele datapunten. Hoewel we een reeks tools gebruiken die door elk sterk SEO-bureau in Den Haag of anderszins wordt gezien als de beste SEO-software die u kunt kopen, verifiëren we handmatig hun impact op uw site voordat we wijzigingen aanbevelen, om onbedoelde gevolgen en boetes te voorkomen.
De Google Analytics-audit – Onze Google Analytics-audit wordt gebruikt om ervoor te zorgen dat we een betrouwbare basislijn hebben van de prestaties van uw website voordat we verder gaan met een SEO-campagne. Van de 32 datapunten die in deze audit zijn beoordeeld, bouwen we een intuïtieve weergavestructuur voor uw website, waarbij we rekening houden met de uitsluiting van bots, het unieke karakter van zoeken op websites en de waarde van elk van uw online klantconversies en hoe deze uw achterstand beïnvloeden lijn. We gebruiken deze audit om onszelf en onze klanten te informeren over de werkelijke ROI voor hun SEO-campagne, met een betrouwbaar investeringsrendement.
Google Search Console-audit – Voordat we campagnes voor zoekmachineoptimalisatie starten, hebben we een correct geïmplementeerd Google Search Console-account opgezet om ervoor te zorgen dat Google de gegevens krijgt die het nodig heeft om de prioriteitspagina’s op uw site weer te geven, zonder gissingen te hoeven doen . Dit is onze wijziging om Google precies te vertellen hoe we willen dat uw site eruitziet wanneer een klant naar uw bedrijf zoekt.
Inhoudscontrole – We stellen een rapport op waarin de effectiviteit van de inhoud op uw website wordt beschreven. We nemen voorgestelde updates op en zullen deze met uw goedkeuring implementeren als het geselecteerde SEO-pakket implementatie omvat als onderdeel van de audit. U kunt ons bellen voor meer informatie over welke pakketten de geavanceerde audit bevatten, die bij aankoop á la carte wordt gewaardeerd op $ 4.500.

Linkprofielcontrole – Dit is een rapport dat de winst of de schade beschrijft die wordt veroorzaakt door krachtige of spamgerelateerde links naar uw website. Als onderdeel van de geavanceerde zoekmachine optimalisatie audit zullen we een afwijzingsbestand maken en dit naar Google Search Console verzenden om ervoor te zorgen dat u niet door Google wordt bestraft voor spamachtige links van eerder SEO-werk of zelfs voor concurrenten die u spammen om uw ranglijst te schaden (wat helaas , is niet ongebruikelijk).
Schema Markup Audit – We gebruiken een relatief nieuwe technologie genaamd Schema om gegevens over uw bedrijf of merk met de paplepel in te vullen bij zoekmachines zoals Google. Dit maakt het voor Google gemakkelijker om uw website te begrijpen, waardoor u vaak wordt beloond met hogere posities voor pagina’s die gebruikmaken van schema-opmaak. We nemen altijd een schema-opmaakaudit en -implementatie op in onze SEO-campagnes, en SEO Amsterdam bureaus die geen schema-opmaak gebruiken, zijn te laat en lopen veel mis.
Controle van lokale bedrijfsvermeldingen – Als Google Certified Partner-bureau gebruikt Search Clicks geavanceerde software (die alleen beschikbaar is voor gecertificeerde bureaus) om alle belangrijke vermeldingen van uw bedrijf te vinden in lokale bedrijvengidsen zoals Yelp, Yahoo, MapQuest, Waze, Google My Business en Apple Maps. Elke keer dat er een fout is in een van die vermeldingen, geeft onze gecertificeerde status ons de mogelijkheid om fouten met één klik bij te werken op meer dan 100 lokale vermeldingsplatforms. We zijn een van de weinige SEO-bureaus in Den Haag die Google-gecertificeerd is en we zijn er trots op dat we Google-services kunnen leveren aan onze lokale SEO-klanten.